Sa Interact konferencije u Barseloni stižu nam zanimljivi podaci: svaki peti evro koji se potroši na oglašavanje u Evropi odlazi na internet oglašavanje. Ovo je rezultat godišnjeg istraživanja AdEx Benchmark koje je sproveo IAB Europe*. Evropsko online... Dalje >
U organizaciji IAB Europe, 30 – 31. maja održaće se šesti po redu Interact Congress u Barseloni. Tema prvog dana biće “Big Data” stavljajući fokus na sve veći značaj podataka u oblikovanju online okruženja, dok je drugog dana na dnevnom redu “The... Dalje >
Beograd 26.04.2012– Juče je u Domu Omladine, u Beogradu, uspešno održan Digital Day 2012, u organizaciji IAB Serbia. Stručnjaci, koji su doputovali iz različitih delova sveta specijalno ovom prilikom, prezentovali su svoja najnovija zapažanja digitalne marketinške industije i... Dalje >
Na Drugom Digital Day-u predavači iz celog sveta će govoriti o promenama u marketinškoj industriji i sferi komunikacija, kada će biti predstavljen i prvi Predlog kodeksa o oglašavanju Beograd, 03.04.2012. – Danas je održana konferencija za medije,... Dalje >
U organizaciji IAB Serbia, naša zemlja se po prvi put uključuje u Mediascope Europe 2012, standardne industrijske studije o upotrebi medija, u kojima učestvuje 28 država iz Evrope. Mediascope Europe je jedinstvena studija koja prati promenu ponašanja... Dalje >
Drugi po redu FORUM IAB Serbia: Digital Day 2012 ove godine će biti održan 25. aprila u Domu omladine u Beogradu. Ponovo ćemo imati priliku da vidimo i čujemo neke od najvećih profesionalaca u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji... Dalje >
Na nedavno održanom sastanku osnivača IAB Serbia, koji sačinjavaju inicijelno članstvo u Upravnom odboru ovog udruženja, izabran je predsednik Upravnog odbora – Vladimir Aranđelović, predstavnik agencije Direct Media.
Na nedavno održanoj konferenciji Webit, 26. i 27. oktobra u Sofiji, napravljen je presek stanja naInternet tržistu sa fokusom na Centralnu i Istočnu Evropu. Webit je ugostio preko 5000 posetilacaiz više od 40 zemalja, kao i predavače... Dalje >
IAB Europe je početkom oktobra meseca pozvao zemlje članice EU da razmotre negativan uticaj preterano stroge regulative o saglasnosti za upotrebu cookie i slične tehnologije za čuvanje podataka o posetiocima internet sajtova. Iz tog razloga su, u saradnji sa IAB Belgium,... Dalje >