VESTI

IAB Serbia donirao medicinsku opremu za GAK „Narodni front“

IAB MIXX Conference & Awards 2016. održan je po prvi put pre dve nedelje u Srbiji. Najbolje digitalne kampanje su nagrađene, a publika je prisustvovala nizu predavanja stručnjaka iz inostranstva. Kroz nagrađivanje najboljih praksi podstičemo tržište sa... Dalje >

IAB MIXX Serbia 2016 [Live Blog]

Nakon uvoda, prvu po redu IAB MIXX Conference Serbia 2016 otvara Lazar Džamić, predavanjem pod nazivom „Gorila i algoritam“, posvećenog ulozi modernih algoritama i veštačke inteligencije u budućnosti marketinga. Algoritmi i dalje ne mogu da rade i... Dalje >

Zatvorene prijave za IAB MIXX Awards Serbia 2016

U petak, 25.11.2016. godine u 23:59 zatvorene su prijave radova za IAB MIXX Conference Serbia 2016. Ovom prilikom želimo da se zahvalimo svima koji su uzeli učešće na ovogodišnjem takmičenju. Pobednici će biti proglašeni na svečanoj ceremoniji... Dalje >

IAB MIXX Awards Serbia – produžen rok za prijavu radova

UPDATE: Produžen rok za prijavu radova za IAB MIXX AWARDS 2016. Produžili smo rok za prijavu radova za IAB MIXX Awards Serbia 2016. Novi rok je 25. novembar do ponoći. Prijavite vaše radove! Više informacija na http://awards.mixx.rs

Otvorene prijave za IAB MIXX Awards Serbia

Od danas, 4. oktobra 2016. godine otvorene su prijave za IAB MIXX Awards Serbia 2016. IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) su jedino globalno takmičenje koje je 100% – digital. Od ove godine IAB Serbia organizuje... Dalje >

IAB Europe istraživanje: Stavovi industrije o Programmatic advertajzingu

Skoro svi stakeholderi: online stratezi, planeri, oglašivači i operativni timovi širom digitalnog ekosistema polako ali sigurno prihvataju programmatic advertising i izgrađuju kroz njega svoj potencijal za kreiranje vrednosti. Samo 13% oglašivača, 8% publishera i 7% medijskih agencija tvrde da ne koriste... Dalje >

Digital Day 2016 live blog: ‘Ads We Love’

Šesta po redu „Digital Day 2016“ konferencija pronaći će svoje mesto i ove godine u beogradskom Domu omladine, okupljajući veliki broj učesnika, među kojima su stručni inostrani i domaći predavači iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga. Kao... Dalje >

Objavljeni rezultati IAB Srbija Adex 2015 studije

  Na današnjem IAB Digital Day, premijerno objavljujemo rezultate istraživanja o nivou investicija u digitalno i interaktivno oglašavanje za 2015. godinu. Total investicija u digitalno oglašavanje je zabeležila rast od 11.2% u odnosu na 2014. godinu, što... Dalje >

IAB Interact: Gemius dobio nagradu za najbolje istraživanje publike u Evropi

IAB (Interactive Advertasing Bureau) Europe je na kongresu Interact, održanom četvrtak u Lisabonu, dodelio godišnju nagradu za najbolje istraživanje internet publike u Evropi kompaniji Gemius. Gemius je nagrađen za metodologiju koja omogućava proizvodnju podataka o korisnicima interneta... Dalje >