Autor: Media House U poslednje vreme sve je uzavrelija tema kako meriti uspeh online kampanja, i koliko zapravo uticaja ima pojavljivanje poruke na svest potrošača i njegovu brend percepciju. Kada ste u poziciji da zajedno sa klijentima... Dalje >
Ko koristi internet bankarstvo u Srbiji? Koliko su primetne ponude bankarskih usluga na internetu? Koji su glavni motivatori da bi korisnik odlučio da aplicira za neku bankarsku uslugu? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete naći... Dalje >
Na sajtu IAB Serbia zvanično su objavljeni standardni formati display oglasa koji su vidljivi na mobilnim uređajima (smartphone i tablet). Ovi standardi su usvojeni na nivou celog tržišta sa ciljem da se pojednostavi procedura organizacije oglasnog prostora... Dalje >
Online oglašavanje danas predstavlja jedan od najvećih pokretača evropske digitalne ekonomije, promovišući razvoj industrije i ekonomski rast kroz ubrzani razvoj i inovaciju. Israživanja sprovedena tokom 2015. godine pokazala su značaj razvoja digitalne industrije na osnovu sledećih dobijenih... Dalje >
Prošlogodišnji fokus IAB Social Media Committee , zajedno sa MRC, 4As i WOMMA-a ,bio je koncentrisan na pripremu vodiča “MRC Social Media Measurement Guidelines”, koji bi trebalo da olakša merenje uticaja i doprinosa društvenih medija. Ovaj vodič... Dalje >
Marketinški stručnjaci koji se oslanjaju samo na demografske podatke u potrazi za potrošačima izvesno je da će propustiti 70% potencijalnih korisnika, po israživanjima Google-a. Suština je u tome da demografski podaci pružaju samo neke od informacija o... Dalje >
Marketing industrija prolazi kroz ozbiljne transformacije zahvaljujući naprednom razvoju tehnologije, kao i digitalnim medijima. John Watton, EMEA Marketing Direktor u kompaniji Adobe, izneo je neke od činjenica koje će promeniti marketing u predstojećoj godini. Iskustvo potrošača Sve... Dalje >
U sredu, 25. novembra, u prostorijama medija centra Adria Media Groupe održan drugi po redu IAB Masterclass, u organizaciji IAB Serbia. Seminar je organizovan u partnerstvu sa nemačkom kompanijom nugg.ad, a tema je bila iz domena njihove... Dalje >
Potrošači dobi 18-34 najviše gravitiraju ka smart telefonima kada je u pitanju obavljanje kupovine, dok oni 35-54 biraju tablet uređaje. Korišćenje digitalnih i mobilnih uređaja postalo je ključna komponenta u online kupovini, pri čemu navike u ponašanju... Dalje >