VESTI

Mobilna prodaja tokom Sajber ponedeljka u SAD dostigla 3 milijarde dolara

Od 2005. godine, kada je prvi put organizovan, “Cyber Monday” je predstavljao sve ono što i “Black Friday”, samo za online ponudu. Ove godine, vrednost svih online prodaja u okviru sajber ponedeljka, po saznanjima Adobe Digital Index-a,... Dalje >

Twix – prva kampanja u Srbiji započeta na Webu i nastavljena na dve televizije

Twix kampanja je prva kampanja u Srbiji koja je započeta na digitalnim medijima i koja se kasnije nastavila na televizijama B92 i PRVA u saradnji sa agencijom Grey. Internacionalni klijent Mars je prepoznao mogućnost aktivacije kampanje u... Dalje >

Evropsko tržište programmatic oglašavanja poraslo za 70,5% u 2014. godini

IAB Europe je objavio izveštaj po kojem je programmatic displej oglašavanje poraslo čak 70,5%. Njegova vrednost u 2013. godini iznosila je 2,14 milijardi evra, dok je u 2014. godini  ta vrednost porasla na 3,65 milijardi evra. Po... Dalje >

Evropski izveštaj o oditu mobilnog oglašavanja

Više od 600 oglašivača učestvovalo je u izradi prvog evropskog izveštaja o oditu mobilnog oglašavanja koji je realizovao IAB Europe u saradnji sa devet nacionalnih IAB-a (IAB Austrija, IAB Bugarska, IAB Irska, IAB Italija, IAB Holandija, IAB... Dalje >

Ringier Axel Springer Srbija osniva najveću integrisanu advertising-sales organizaciju u Srbiji

Prvog oktobra 2015. Ringier Axel Springer Srbija pokreće Media Impact Srbija i nudiće inovativna rešenja za oglašavanje na srpskom tržištu. Novi prodajni sektor nudiće klijentima integrisano oglašavanje u punom obimu, kao i cross-media usluge sa akcentom na... Dalje >

Novi MTV.RS sajt na klik od vas

Online svet nikada nije izgledao veselije, uzbudljivije i izazovnije nego na novom MTV sajtu! Najnovije vesti o aktuelnim izvođačima, top liste, vodič kroz sva gradska i regionalna dešavanja, premijere novih spotova, intervjui, pokloni… i sve to upakovano... Dalje >

IAB o izmenama Chrome brauzera u prikazivanju Flash i HTML5 formata

Kao što ste verovatno već upoznati, počevši od septembra meseca, Chrome uvodi niz promena koje podrazumevaju pauziranje nekih Flash sadržaja koji se nalaze na sajtovima. Ovo uključuje i reklamne banere urađene u ovom programu. Američki IAB je... Dalje >

Infografik o nauci koja stoji iza nejtiv oglašavnja

Nedavna studija pokrenuta od strane BI Intelligence  ukazuje na to da će potrošnja na nejtiv advertajzing u 2018. godini dostići vrednost od 21 milijardu dolara, dok je vrednost ove vrste oglašavanja u 2015. godini procenjena na 7,8... Dalje >

Testirajte beta verziju sajta Kurir.rs

Od danas svi posetioci  mogu da testiraju novu beta verziju sajta Kurir, koja u pozadini nosi najsavremeniju tehnologiju sa novom strukturom programiranja koja višestruko ubrzava učitavanje sadržaj. Adria Media Group lansirala je novu beta verziju sajta Kurir.... Dalje >