U Rovinju od 24. do 27. septembra održaće se Weekend Media Festival u prostorijama stare Tvornice duvana, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Ključne teme konferencijskog dela programa su trendovi koji su i u svetu novost, a u regiji... Dalje >
#KAKTUS2015 – IDEJE KOJE OPSTAJU! Beograd, 01. septembar 2015. – Marketing mreža 29. oktobra u Beogradu organizuje prvi nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015. Festival pod sloganom „Ideje koje opstaju“ ponudiće bogat i zanimljiv program iz... Dalje >
Američki IAB u saradnji sa IAB Europe i IHS Technology, objavio je da je prihod od mobilnog oglašavanja porastao čak 64,8% (23,9 milijardi evra) u 2014. godini, dok je u 2013. godini prihod bio 14,6 milijardi evra.... Dalje >
IAB Europe je nedavno objavio izveštaj koji se tiče dinamike usvajanja programmatic oglašavanja „Attitudes towards programmatic“. Više od hiljadu oglašivača, agencija i izdavača sa 29 tržišta su anketirani da bi se stekao uvid u trenutni status usvajanja... Dalje >
Huge Media je odbranila titulu najveće Google AdWords agencije u Srbiji, pošto je drugu godinu za redom pobedila na Rock The World (All Stars), regionalnom takmičenju marketinških agencija, održanom pod okriljem Google-a, u okviru programa Google Partners.... Dalje >
Posetioci Kurirovog sajta ovim dobijaju još jedan kanal putem kog će moći da prate najnovije i najvažnije vesti, kao i komentare urednika, novinara i saradnika. Vajber, a ne Viber! Tako kaže Atanas Rajkov, generalni direktor Vajbera za... Dalje >
Asocijacija IAB Serbia postoji već četiri godine u Srbiji i od samog osnivanja uspešno realizuje svoju misiju promocije, razvoja i edukacije domaćeg tržišta digitalnog oglašavanja, kao i pružanja podrške regionu. Jedan od najznačajnijih projekata asocijacije, velika godišnja... Dalje >
IAB Europe u saradnji sa IHS Technology objavio je u Briselu AdEx Benchmark 2014 izvestaj – vodič kroz stanje tržišta onlajn oglašavanja u Evropi. U ovogodišnjem izveštaju zabeleženo je da je onlajn oglašavanje u 2014. godini dostiglo... Dalje >
Od sledeće verzije Chrome pretraživača (ver. 44) više neće biti moguć prikaz Flash kreativa, budući da je Google najavio da će ukinuti podršku za Flash. S obzirom na ovu objavu, digitalnim oglašivačima i kreativnim agencijama se preporučuje... Dalje >