Serbian Digital Market Landscape

Na nedavno održanoj konferenciji Webit, 26. i 27. oktobra u Sofiji, napravljen je presek stanja naInternet tržistu sa fokusom na Centralnu i Istočnu Evropu. Webit je ugostio preko 5000 posetilacaiz više od 40 zemalja, kao i predavače sa razvijenih i tržišta u razvoju.

Konferenciju je otvorio Plamen Russev, predsednik e-Academy i organizator ovog velikog industrijskog događaja, u društvu glavnih sponzora. Na samom početku konferencije, publici se obratio i Alain Heureux, predsednik IAB Europe, prezentujući širu sliku tržista Evrope.

Po prvi put, na Webit-u je predstavljeno i stanje tržišta Internet oglašavanja u Srbiji. Gabrijela Stjepanović je, ispred IAB Serbia, napravila presek našeg tržišta, raspolažućinekim osnovnim informacijama i oslanjajući se na procene relevantnih subjekata kada je u pitanju potrošnja na Internet oglašavanje.

Podaci su prikupljeni zalaganjem nedavno osnovanih radnih grupa, svojim procenama i podacima su još pomogli i Httpool, Nielsen, Gfk i agencija Kreativa New Formula.

Kao jedan od Webit Ambasadora za Srbiju, nagradu za najuspešniju CSR kampanju “Bitka za bebe” primio je Veran Matić, direktor Fonda B92, kao i predstavnici agencije Saatchi&Saatchi koji u kreativnom smislu stoje iza nje.

 

Prezentaciju možete preuzeti ovde.

PODELI SA PRIJATELJIMA