Američki IAB objavio izveštaj o prihodima od onlajn oglašavanja sproveden od strane PricewaterhouseCoopers
Istraživanje o prihodima od onlajn oglašavanja u Sjedinjenim Američkim Državama sprovedeno je od strane kompanije PricewaterhouseCoopers i objavljuje se dva puta godišnje u cilju preklapanja sa podacima na šest meseci i godinu dana. Na kraju prvog i trećeg kvartala IAB objavljuje u medijima procene vrednosti tržišta.
Objavljeni rezultati smatraju se najpreciznijim merenjem interneta tj. onlajn oglašavanja, jer su podaci sastavljeni od informacija dobijenih direktno od kompanija koje prodaju oglasni prostor. Kompletan izveštaj sadrži podatke o prihodima sa sajtova, komercijalnih onlajn usluga, mejl provajdera kao i kompanija koje distribuiraju onlajn oglašavanje.
Celokupan izveštaj možete preuzeti ovde.
Izvor: IAB US
Priredila: Milica Vještica