Formirane radne grupe

Tokom proteklih mesec dana formirano je ukupno 9 radnih grupa, od kojih će se svaka aktivno baviti istraživanjem i razvojem po jednog segmenta digitalnog tržišta u Srbiji.

 

Tokom proteklih mesec dana formirano je ukupno 9 radnih grupa, od kojih će se svaka aktivno baviti istraživanjem i razvojem po jednog segmenta digitalnog tržišta u Srbiji.

Nazivi i teme radnih grupa u okviru IAB Serbia su:

1. DISPLAY I VIDEO ADVERTISING – FORMATI

2.DISPLAY I VIDEO ADVERTISING – KREATIVA

3.SEARCH-ENGINE MARKETING

4.MOBILNI MARKETING

5.SOCIAL MARKETING

6.E-MAIL MARKETING

7.NAPREDNO TARGETIRANJE (BEHAVIORAL, CONTEXTUAL, PERFORMANCE)

8.CONTENT MARKETING

9.ISTRAŽIVANJE I ANALIZA TRŽIŠTA

Radne grupe su već nakon prvog sastanka počele sa radom, a njihovi inicijalni zadaci i ciljevi su definisanje trenutnog stanja na našem tržištu, kao i procena perspektive za dalji razvoj i rast. Dalje aktivnosti će definisati svaki tim za sebe, a pod vođstvom lidera grupe odabranih nominacijama i glasanjem članstva.

Članovi i lideri radnih grupa su, prema sopstvenim afinitetima, okupljeni iz redova aktuelnog članstva IAB Serbia

PODELI SA PRIJATELJIMA