Formirane radne grupe
Tokom proteklih mesec dana formirano je ukupno 9 radnih grupa, od kojih će se svaka aktivno baviti istraživanjem i razvojem po jednog segmenta digitalnog tržišta u Srbiji.
Tokom proteklih mesec dana formirano je ukupno 9 radnih grupa, od kojih će se svaka aktivno baviti istraživanjem i razvojem po jednog segmenta digitalnog tržišta u Srbiji.
Nazivi i teme radnih grupa u okviru IAB Serbia su:
1. DISPLAY I VIDEO ADVERTISING – FORMATI
2.DISPLAY I VIDEO ADVERTISING – KREATIVA
3.SEARCH-ENGINE MARKETING
4.MOBILNI MARKETING
5.SOCIAL MARKETING
6.E-MAIL MARKETING
7.NAPREDNO TARGETIRANJE (BEHAVIORAL, CONTEXTUAL, PERFORMANCE)
8.CONTENT MARKETING
9.ISTRAŽIVANJE I ANALIZA TRŽIŠTA
Radne grupe su već nakon prvog sastanka počele sa radom, a njihovi inicijalni zadaci i ciljevi su definisanje trenutnog stanja na našem tržištu, kao i procena perspektive za dalji razvoj i rast. Dalje aktivnosti će definisati svaki tim za sebe, a pod vođstvom lidera grupe odabranih nominacijama i glasanjem članstva.
Članovi i lideri radnih grupa su, prema sopstvenim afinitetima, okupljeni iz redova aktuelnog članstva IAB Serbia