Zvanični početak DotMetrics merenja

Kompanija Ipsos, treća po veličini istraživačka agencija u svetu, koja posluje u 88 zemalja širom sveta i zapošljava preko 16,600 ljudi, u Adria regionu je zajedno sa agencijom DotMetrics pokrenula Audience Measurment model praćenja internet prometa, pod nazivom DotMetrics.

Ovaj projekat je pokrenut sa ciljem da se pored drugih Audience Measurment merenja koje Ipsos sprovodi, tržištima Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije ponudi model merenja internet tržišta. DotMetrics je već zvanično prihvaćen model merenja u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, dok je u Srbiji u toku implementacija modela.

Ovom prilokom vas obaveštavamo da će DotMetrics merenje zvanično krenuti sa prikazivanjem podataka od 01.05.2017. godine. Prva tri meseca prikazivanja podataka, za sve zainteresovane strane, će podrazumevati trial period što znači da će svi zainteresovani imati pristup podacima za sve sajtove koji postave skripte pro bono, odnosno bez nadoknade. Obzirom da je DotMetrics model koncipiran tako da isporučuje podatke na day to day bazi, ovaj period može jako dobro da posluži svim zainteresovanim stranama da isprobaju logiku i dinamiku dnevnog izveštavanja. Takođe, obzirom da je DotMetrics operativan u gotovo svim zemljama u regionu ovaj period može poslužiti da se uvide prednosti izveštavanja o prometu iz drugih zemalja.

Ipsos, kao agencija koja uspešno posluje više od 40 godina širom sveta garantuje pouzdanost podataka u Srbiji ili bilo gde drugo. Takođe, Ipsos je u svakoj od svojih lokalnih kancelarija u kojima sprovodi DotMetrics merenje posećenosti sajtova angažovala po jednog lokalnog eksperta za medije koji brine oko modela i prati sve promene na dnevnom nivou.

Detaljan prikaz metodologije možete pogledati ovde:
Metodologija
Whitepaper

Za sve dodatne informacije možete se obratili na mail adresu: aleksandra.sreckovic@ipsos.com ili pozvati na +381 11 3284075.

PODELI SA PRIJATELJIMA