Infografik o nauci koja stoji iza nejtiv oglašavnja

Nedavna studija pokrenuta od strane BI Intelligence  ukazuje na to da će potrošnja na nejtiv advertajzing u 2018. godini dostići vrednost od 21 milijardu dolara, dok je vrednost ove vrste oglašavanja u 2015. godini procenjena na 7,8 milijardi dolara.

IAB US je 2013. godine objavio “IAB- ov  pravilnik o nejtiv advertajzingu”, koji predstavlja industrijski okvir u kojem bi trebalo da se razmatra o aktuelnim oglašivačkim mogućnostima, sa ciljem da se eliminišu tržišne nesuglasice. Pravilnik se konstantno razvija i dopunjuje. U to vreme, potrošnja na nejtiv advertajzing bila je 4,7 milijardi dolara.

native

Svi koji žele da ulože sredstva  u nejtiv advertajzing, neophodno je da razmise kako ovo sredstvo oglašavanja učiniti što efikasnijim. Infografik objavljen od strane kompanija Sharethrough i Column Five ima za cilj da pomogne svima koji se odluče za nejtiv advertajzing kao način oglašavanja, uzimajući u obzir i nauku koja stoji iza njega.

Celokupan infografik možete pogledati ovde.

IAB US je prošlog meseca objavio temeljniju studiju o in-feed oglasnim formatima kao dodatak IAB- ovom  pravilniku o nejtiv advertajzingu. Detaljnije o ovome dodatku možete pogledati ovde.

Preuzeto sa sajta WebProNews.com.

PODELI SA PRIJATELJIMA