Ključne navike u digitalnoj kupovini po starosnim grupama (IAB Report)

Potrošači dobi 18-34 najviše gravitiraju ka smart telefonima kada je u pitanju obavljanje kupovine, dok oni 35-54 biraju tablet uređaje.

Korišćenje digitalnih i mobilnih uređaja postalo je ključna komponenta u online kupovini, pri čemu navike u ponašanju veoma variraju u zavisnosti od starosne grupe. Upravo zato, najnovije IAB-ovo istraživanje se zasniva na utvrđivanju ključnih elemenata koje je važno razumeti, kako bismo na najbolji način prilagodili svoju brend strategiju.

Istraživanje sprovedeno u SAD nudi informacije za tri tržišna segmenta podeljena u različite starosne grupe:
18-34 godine starosti, potrošači se informišu o proizvodima preko smart telefona u 44% slučajeva, dok uopšteno posmatrano to čini 32%. 32% njih se informiše pre kupovine preko tablet uređaja. 42% proveru i upoređivanje cena vrši na mobilnom telefonu, u odnosu na 33% globalne populacije, dok tablet za to koristi 32% ove starosne grupe.

55-64 godine starosti, potrošači skoro duplo više koriste tablet pri online kupovini (34%), u odnosu na smart telefon (15%).

65+ godina starosti, potrošači takođe češće obavljaju kupovinu preko tableta (26%), u odnosu na smart telefon (11%). Isto tako, duplo više se informišu o proizvodima na tablet uređajima (31%), nego na smart telefonima (17%).

IAB Report

Na osnovu IAB Digital Shopping Report-a ustanovljeno je da više od polovine potrošača starosti 55-64 upoređuje cene preko smart telefona tokom razgledanja proizvoda u prodavnicama, a 53% kupuje taj isti proizvod online. Populacija starosti 18-54 u 67% će proizvode razgledati u prodavnicama i u najčešćem broju slučajeva odlučiće se za online kupovinu posle toga. Dok će ciljna grupa starosti 55+ češće obaviti kupovinu u samoj prodavnici.

Celokupan izveštaj IAB Digital Shopping Report možete preuzeti ovde.

 

PODELI SA PRIJATELJIMA