DIGITAL DAY 2017

Ovogodišnja konferencija nosi naziv „Connected shopper“, program će se održavati paralelno u 2 sale, te se očekuje da će ovogodišnji Digital Day brojati između 700 i 800 učesnika.

Čitav koncept konferencije odnosi se na e-Commerce, a u okviru toga predavanjima i panelima biće obuhvaćene i sledeće teme: optimizacija konverzija, Big Data u marketingu, digitalna transformacija, privacy & data retention, programmatic advertising, social and mobile commerce
integracija offline i online retail-a i još mnogo toga…

U toku je prodaja karata po standard cenema, a kao i do sada članovi IAB Serbia imaju mogućnost dobijanja besplatnih karata.

Ovogodišnja konferencija nosi naziv „Connected shopper“, program će se održavati paralelno u 2 sale, te se očekuje da će ovogodišnji Digital Day brojati između 700 i 800 učesnika.

Čitav koncept konferencije odnosi se na e-Commerce, a u okviru toga predavanjima i panelima biće obuhvaćene i sledeće teme: optimizacija konverzija, Big Data u marketingu, digitalna transformacija, privacy & data retention, programmatic advertising, social and mobile commerce
integracija offline i online retail-a i još mnogo toga…

U toku je super-early bird prodaja karata putem sajta, a kao i do sada članovi IAB Serbia imaju mogućnost dobijanja besplatnih karata.

PODELI SA PRIJATELJIMA