Održane junske digitalne radionice za oglašivače
Tokom juna meseca, IAB Serbia je u okviru projekta IAB Academy “Mesec digitalne edukacije” pokrenuo novi edukativni format – digitalne radionice za oglašivače. Održane su tri trosatne radionice koje su pripremili predstevnici domaćih agencija: Huge Media, ipyro i Executive Group.

Teme radionica su se, između ostalog, ticale korišćenja Google Analytics alata za precizno utvrđivanje ROI, koju je veoma stručno predstavio Ivan Rečević iz agencije Huge Media, dok je Eldad Zenati iz ipyro predstavio značaj storytelling-a za postizanje brending efekta i podsticanje publike na viralno deljenje digitalnog sadržaja. Goran Jankuloski iz Executive Group obradio je temu metrike i analitike društvenih medija, kako bi oglašivačima pomogao da i na društvenim mrežama što preciznije odrede da li im se i u kojoj meri vratio novac uložen u oglašavanje.
Ideja ovakvih digitalnih radionica je da sa jedne strane pruži mogućnost redovnim članovima IAB Serbia da oglašivačima demonstriraju stručnost u segmentima digitalnog oglašavanja za koje su specijalizovani, a sa druge strane da pruže kvalitetnu obuku predstavnicima klijentske strane, na koji način se još više podiže svest o prednostima i mogućnostima koje nudi digitalno oglašavanje i posredno ostvaruje rast investicija u digitalne medije.
Praksa održavanja digitalnih radionica biće nastavljena od jeseni, a za članove IAB Serbia, koji spadaju u kategoriju oglašivača, pohađanje radionica će i ubuduće biti besplatno.
(Priredila: Gabrijela Stjepanović)