IAB US i Mobile Marketing Center of Excellence su objavili istraživanje pod nazivom “Apps and Mobile Web: Understanding the Two Sides of the Mobile Coin”. Iako comScore istraživanje pokazuje da korisnici smart telefona provode više od 88%... Dalje >
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) je objavio dokument koji govori o vidljivim prikazima, kao značajan korak u strategiji navođenja brending budžeta u digitalno oglašavanje. Ovaj white paper ima za cilj da edukuje javnost u ovom konkretnom... Dalje >
Na prelazu iz jedne godine u drugu, obično se svode računi i prave veliki planovi za predstojeći period. Godina koja je iza nas, bila je puna izazova za celu zemlju, a naročito za domaću privredu. Iako smo... Dalje >
Preko kojih uređaja publika centralne i istočne Evrope ide najčešće na internet i da li postoji šablon ponašanja u upotrebi mobilnog interneta, pokazuje novi Gemius izveštaj rađen na osnovu analize 18 evropskih tržišta. Analiza pokazuje da je... Dalje >
Prema najnovijem istraživanju portala eMarketer pod nazivom “Key Digital Trends for 2015: What’s in Store—and Not in Store—for the Coming Year”, tokom 2015. godine pretraga na mobilnim uređajima će dostići vrhunac. Naime, sledeća godina će biti značajna... Dalje >
Više od 50% od ukupno 15.7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanje biće preneto na digitalne i onlajn medije u 2015. godini, čime će se premašiti zajednička potrošnju na print, bioskopsko i autobusko oglašavanje, bilborde,... Dalje >
eMarketer je nedavno sakupio podatke o potrošnji na digitalno i tradicionalno medijsko oglašavanje iz 22 zemlje sveta i napravio interaktivnu alatku pomoću koje možemo da uporedimo bilo kojih 5 od ponuđenih zemalja. Moguće je istražiti i poslednja... Dalje >
Članovi i bliski saradnici IAB Serbia su u sredu, 19. novembra, imali još jedno networking druženje, ovoga puta u Beogradskom restoranu W Sushi na Senjaku. Druženje je kao i uvek pratila razmena uspešnih kampanja i inovacija na... Dalje >
IAB Serbia je, u okviru aktuelnog edukacijskog projekta IAB Academy, organizovao stručnu obuku u oblasti CRM i E-mail marketinga, koja je od velike važnosti za sve kompanije koje imaju portebu da održavaju stalnu komunikaciju i nivo lojalnosti... Dalje >