VESTI

IAB Europe lansirao biblioteku istraživanja „Multi-Device and Connected World”

Ineractive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) je lansirao novi projekat pod nazivom “Multi-Device and Connected World Library of Research” sa namerom da digitalnim tržištima Evrope pruži preko potrebni uvid u trendove konzumacije medija koji konstantno evoluiraju. Razumevanje... Dalje >

Američki IAB objavio izveštaj o prihodima od onlajn oglašavanja sproveden od strane PricewaterhouseCoopers

Istraživanje o prihodima od onlajn oglašavanja u Sjedinjenim Američkim Državama sprovedeno je od strane kompanije PricewaterhouseCoopers i objavljuje se dva puta godišnje u cilju preklapanja sa podacima na šest meseci i godinu dana. Na kraju prvog i... Dalje >

Ključni faktori za veće investicije brendova u digitalno oglašavanje

Istraživanje Komiteta za Brand Advertising u okviru IAB Europe došlo je do novih saznanja i podataka koji klasifikuju prioritete oglašivača kada je u pitanju digitalno merenje. Oglašivači smatraju da su  stil života, način konzumiranja medija, kao i... Dalje >

Oglasi za posao na sajtu IAB Serbia

Kao što je već najavljivano, od danas na sajtu IAB.rs mogu se pratiti oglasi za zapošaljavnje koji su relevantni za industriju digitalnog i interaktivnog oglašavanja. Ovaj projekat je realizovan u saradnji sa partnerskim sajtom Poslovi Infostud pa... Dalje >

Pokrenut projekat istraživanja tržišta – digitalSCOPE 2014

IAB Europe, po prvi put ove godine, realizuje projekat istraživanja tržišta pod nazivom digitalSCOPE2014. Pored Srbije, istraživanje obuhvata još14 zemalja: Bugarsku, Hrvatsku, Češku, Grčku, Mađarsku, Makedoniju, Poljsku, Rumuniju, Rusiju, Slovačku, Sloveniju, Tursku, Belgiju i Maltu. Projekat digitalSCOPE2014... Dalje >

Radionica copywritinga-a u Beogradu

U petak, 3. oktobra, se u Beogradu održava radionica copywritinga i pisanja za web – Copyraonica, u organizaciji dvojice stručnjaka u ovoj oblasti koji dolaze iz Hrvatske. Na ovoj radionici moćićete da naučite kako da pišete tekstove... Dalje >

Zenith Optimedia predviđa 5,3% rasta globalnog digitalnog tržišta u 2014.

Prema predviđanju stručnjaka iz Zenith Optimedia, brz razvoj tehnologije doprineće rastu globalnog tržišta digitalnog oglašavanja od 5,3% u 2014. godini, u odnosu na rast od 3,9% u 2013. godini. Rast će ostati snažan u naredne dve godine,... Dalje >

IAB Europe vrednuje tržište automatizovane prodaje digitalnog oglasnog prostora na 2,1 milijardi evra u 2013. godini

Prva inicijativa industrije da se izmeri vrednost tržišta programmatica – automatizovane prodaja digitalnog oglasnog prostora, na evropskom nivou, potekla je od strane IAB Europe i kompanije IHS Technology. Prepoznajući sve veći značaj programmatica u ekosistemu digitalnog oglašavanja,... Dalje >

IAB i ABC za transparetno medijsko tržište

Imajući u vidu sve tekuće i dolazeće promene kad je u pitanju globalno tržište medija, a pre svega uz konsultaciju sa ABC organizacijama u svetu, ABC Srbija ovih dana ulazi u završnu fazu uvođenja svog novog servisa... Dalje >