Početak leta obeležili smo još jednim druženjem članova IAB Serbia u bašti beogradskog Lava bara uz razmenu korisnih informacija, uspešnih kampanja i inovacijana digitalnom tržištu. Predstavnice Infostud grupe sajtova, Andrijana Mazinjanin i Ružica Nimčević, prenele su posetiocima... Dalje >
Jedna od najaktuelnijih tema na tržištu onlajn oglašavanja u poslednje vreme svakako je nejtiv advertajzing. Nejtiv advertajzing predstavlja vrstu oglašavanja koja omogućava plasiranje sadržaja na osnovu zabeleženog interesovanja i iskustva korisnika. Plasirani oglasi postaju deo sadržaja, samim... Dalje >
Prema svetskom istraživanju sportskih fanova na 11 tržišta putem nacionalnih IAB-a čak 48% njih pratiće na neki način utakmice preko svog mobilnog telefona. Zapravo, mobilni je sada drugi uređaj posle TV-a, koji je najviše spominjan od strane... Dalje >
Venture capital kompanija Kleiner Perkins Caufield & Byers objavila je izveštaj o ključnim internet trendovima na 164 strane, iz kog, između ostalog, proizilaze sledeći zaključci: Globalno tržište onlajn oglašavanja raste nesmanjenom brzinom. U 2013. godini je dostiglo... Dalje >
Stručni tim IAB Serbia, asocijacije za promociju i razvoj digitalnog oglašavanja u Srbiji, objavio je podatke o proceni vrednosti domaćeg digitalnog tržišta u 2013. godini. Procena se na godišnjem nivou vrši na osnovu uvida u tržišne tokove,... Dalje >
Predstavnik IHS, Daniel Knapp, je, kao i svake godine na Interact kongresu u Parizu, izneo preliminarne rezultate godišnjeg istraživanja o potrošnji na digitalno istraživanje u Evropi za 2013. Godinu u prezentaciji koju možete da preuzmete ovde. Prema... Dalje >
Autor: Milica Vještica Edukativni projekat, IAB Academy, više od godinu i po dana uspešno obavlja svoju misiju stručne edukacije tržišta u oblasti digitalnog oglašavanja. Predavači u okviru projekta IAB Academy prenose svoje znanje i iskustvo u cilju... Dalje >
Autor: Gabrijela Stjepanović Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) je na nedavno održanom Interact kongresu objavio rezultate istraživanja “Metrics and KPIs survey”. Ovo istraživanje predstavlja drugi deo Brand Advertising Inicijative pokrenute od strane ove asocijacije. Svi učesnici... Dalje >
Saradnik: Ivana Bogdanović Potrošači na društvenim mrežma očekuju više od običnog call centra, oni žele da ostvaruju interakciju sa brendom. Zanimaju ih stvarne ljudske veze. Kroz angažovanje na društvenim mrežama i stvaranje prijateljskih veza, potrošač se povezuje... Dalje >