VESTI

Počela registracija za konferenciju Digital Day 2014

Četvrta po redu konferencija Digital Day 2014 biće održana 7. maja u Beogradskom Domu omladine. I ove godine, konferencija Digital Day će ugostiti neke od najvećih stručnjaka iz oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga, koji će svoje znanje... Dalje >

Marketing u doba društvene mobilnosti

Saradnik: Ivana Bogdanović Društvene mreže i smart mobilni telefoni konstantno menjaju navike potrošača, dok brendovi padaju na kolena u pokušaju da održe korak. Kompanija comScore je u sledećoj prezentaciji nastojala da opiše kako društvene mreže i mobilni telefoni transformišu način... Dalje >

Interakt kongres se ove godine održava u Parizu

Saradnik: Milica Vještica IAB Europe u partnerstvu sa Cristal Festival Network – 2C Associes pobrinuo se ove godine za organizaciju Interakt konferencije. Konferencija je predhodnih godina održavana u Barseloni, dok će se ove godine od 20. -21.... Dalje >

Održana redovna sednica Skupštine IAB Serbia

Saradnik: Milica Vještica Krajem februara meseca, održana je redovna godišnja sednica Skupštine IAB Serbia, kojoj su prisustvovali predstavnici redovnog i pridruženog članstva. Na sednci su predstavljeni svi projekti i aktivnosti realizovani od strane IAB Serbia u 2013. godini,... Dalje >

Oglašavanje na Twitter-u je od sada dostupno i u Srbiji

Autor: Direct Media  Iako je Twitter do nedavno dozvoljavao plaćenu promociju isključivo na engleskom jeziku i to u četiri države (SAD, UK, Kanada i Irska), ovaj vid oglašavanja je od sada na raspolaganju i oglašivačima u regionu na... Dalje >

IAB Europe imenovao novog CEO-a

25. februara u Briselu Upravni odbor IAB Europe imenovao je Townsend Feehan za novog CEO-a, čija funkcija odmah stupa na snagu.  Townsend Feehan ima 20 godina iskustva u digitalnoj industriji kao i iskustvo u upravljanju asocijacijom, a... Dalje >

IAB-ov pravilnik o nejtiv advertajzingu

Saradnik: Milica Vještica Nejtiv advertajzing je postao jako bitna tema na oglašivačkom tržištu, ali za dalji razvoj neophodno je da se definiše i struktuira. Kao odgovor na tu potrebu tržišta, IAB i njegova radna grupa za nejtiv... Dalje >

Rezultati gemiusAdMonitor istraživanja – Poljaci i Slovaci najčešće klikću

Saradnik: Milan Kovačević Iz najnovijeg gemiusAdMonitor izveštaja, koji je pripremio Gemius u Poljskoj, Slovačkoj i Bugarskoj, može da se zaključi da je prosečni CTR znatno viši nego u ostalim zemljama regiona. Ovo znači da online kampanje beleže... Dalje >

B2B onlajn displej advertajzing – vodič za neupućene

Saradnik: Milica Vještica Kompanija Bizo i B2B odbor pri Američkom IAB-u, razvili su i objavili vodič“B2B onlajn displej oglašavanje za neupućene”. Vodič pokriva neke od sledećih tema: –          Kako napraviti sveobuhvatnu strategiju B2B displej oglašavanja; –          Najbolje... Dalje >