U okviru akcije „Budi profesionalac!”, kojom je najavljeno osnivanje IAB Academy, za samo mesec dana kroz obuku u oblasti digitalnog marketinga je prošlo 50 polaznika sa domaćeg i regionalnog tržišta.
Tokom novembra meseca, IAB Serbia organizuje edukativnu akciju pod nazivom „Budi profesionalac“ u cilju podizanja opšte svesti o prednostima i mogućnostima koje nudi digitalno i interaktivno oglašavanje.
Tokom novembra meseca IAB Serbia počinje sa održavanjem edukativnog kursa „Osnove digitalnog marketinga“ u okviru promotivne akcije „Budi Profesionalac!„. Za sada su predviđena tri termina održavanja kursa – 9., 16., 22. novembar, a prijave polaznika su već u... Dalje >
Juče je u klubu Soho Republic održan 1. IAB Network Cafe u organizaciji IAB Serbia. Događaj je organizovan samo za članove IAB Serbia, u formi networking skupa, gde su članovi imali priliku da razmene dobre prakse njihovih... Dalje >
U sklopu IAB Srbija osnovana je nezavisna podinstitucija – Savet online izdavača Srbije (SOIS). Članove SOIS-a čine svi članovi IAB Srbija koji se bave online izdavačkom delatnošću. Cilj ovog Saveta je rad na promociji i popularizaciji internet oglašavanja, povećanju... Dalje >
U četvrtak, 30. avgusta, u Beogradu je održan 6. po redu IAB CEE Workshop, koji je za temu imao edukaciju u oblasti digitalnog oglašavanja. Okupio je predstavnike IAB-a iz Mađarske, Slovačke, Rumunije, Bugarske, Makedonije, Poljske i Srbije,... Dalje >
Najnovije istraživanje IAB Europe o načinu i učestalosti upotrebe medija pod nazivom Mediascope Europe 2012 koje je danas u Beogradu javnosti predstavio IAB Serbia, kao glavni zaključak navodi sve prisutniji trend da mlađa populacija pokazuje tendenciju da... Dalje >
Nakon preliminarnih procena koje su rađene za potrebe predstavljanja istraživanja Adex 2011na Interact kongresu u organizaciji IAB Europe, IAB Serbia je za Srpsko tržište objavio zvanični izveštaj o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje u 2011. godni, sa osvrtom... Dalje >
IAB Mobile Marketing Center of Excellence, IAB Europe i IHS Screen Digest udružili su snage kako bi izmerili veličinu tržišta mobilnog oglašavanja na svetskom i regionalnom nivou. Ovo je prva inicijativa ove vrste od strane organizacija koje se bave digitalnim oglašavanjem.... Dalje >