Predstavljeno AdEx istraživanje za 2020. godinu
Ovogodišnju konferenciju Digital Day Lite otvorio je Igor Černiševski (član radne grupe za izradu AdEx istraživanja) koji je predstavio ključne cifre koje se odnose na potrošnju u industriji oglašavanja prošle godine.
U 2020. godini potrošili smo 56,22 milona evra, ostvarivši rast od 19,5% u odnosu na 2019. godinu, a predstavljajući ključne segmente, AdEx istraživanje otkriva nam i ukupnu potrošnju:
- Display (€36,96 miliona / rast 16%)
- Paid Search (€8,7 miliona / rast 30%)
- Classifieds and Directories (€7,5 miliona / rast 21%)
Mobilno oglašavanje beleži najveći rast u protekloj godini – 45,89% u odnosu na prethodno istraživanje, a prate ga Socal Advertising sa 33% i SEM sa 30% porasta.
Jedini pad odnosi se na vrednost Local Display tržišta i on iznosi 16% u odnosu na prethodno istraživanje.
Snimak predstavljanja ovogodišnjeg istraživanja možete naći na ovom linku, dok se ceo izveštaj nalazi ovde.
Detaljniju analizu istraživanja možete pogledati u devetoj epizodi DigiTalk podkasta, u kojoj je gost bio Igor Černiševski.