VESTI

Zašto i dalje nastavljamo da šaljemo emailove?

Saradnik: Svetozar Krunić Postoji razlog zašto vam inbox deluje pretrpano raznoraznim ponudama – email marketing radi! Prodavci bi trebalo da se potrude da svaka njihova poslata poruka bude efikasna. Vreme praznika i neradnih dana, između ostalog, koristili... Dalje >

Objavljen Panevropski samoregulatorni Program bihejvioralnog onlajn oglašavanja (Online Behavioral Advertising – OBA)

  Saradnik: Željka Miletić Evropski savez za interaktivno digitalno oglašavanje (EDAA), organizacija odgovorna za donošenje ključnih samoregulatornih pravila za oglašavanje na internetu u Evropi, 27. januara objavio je svoj prvi godišnji izveštaj za 2013. godinu. Pomenuti izveštaj... Dalje >

Networking i razmena dobrih praksi

Novu radnu sezonu u 2014. otvorili smo još jednim druženjem naših članova u Beogradskom Lava baru, pod nazivom IAB Network Cafe, gde su članovi IAB Serbia, kao i do sada, imali priliku da razmene neke primere dobre... Dalje >

Obrazovanje kao okosnica razvoja digitalnog tržišta u Srbiji

U nameri da ostvari svoju osnovnu misiju – razvoj tržišta digitalnog oglašavanja, IAB Serbia je u novembru 2012. godine pokrenuo edukativni projekat IAB Academy, kako bi predstavnicima domaćeg tržišta pružio relevantnu edukaciju u ovoj mladoj grani marketinga.... Dalje >

Oktobarski IAB Network Cafe

U protekloj nedelji, u Beogradskom Lava baru, održano je još jedno druženje članova IAB Serbia pod nazivom IAB Network Cafe. Pored dobrog raspoloženja i kvalitetnog networking-a, članovi su imali priliku da se upoznaju sa nekim inovacijama na... Dalje >

Tržište onlajn oglašavanja zabeležilo do sada najveću vrednost

Izveštaj o potrošnji na onlajn oglašavanje – AdEx Benchmark 2012, koji na godišnjem nivou objavljuje IAB Europe, potvrdio je da je 2012. godina bila izuzetno uspešna kada je u pitanju ova industrija, budući da je po prvi... Dalje >

Srpsko tržište digitalnog oglašavanja i u 2012. zabeležilo dvocifren rast

Čak i u godini u kojoj se, prema rečima stručnjaka domaće advertajzing industrije, ekonomska kriza najviše osetila u vidu drastičnog smanjivanja oglašivačkih budžeta – digitalno oglašavanje je ponovo zabeležilo dvocifreni rast. Ova činjenica ide u prilog teoriji... Dalje >

13 novih članova u prvom kvartalu

Sa navršene tek 2 godine postojanja u Srbiji, Interactive Advertising Bureau posluje sa velikim uspehom ostvarujući svoju misiju promocije i razvoja domaćeg, kao i pružanja podrške regionalnom tržištu digitalnog oglašavanja.

Stručna konferencija o digitalnom marketingu Digital Day 2013

Treću godinu za redom asocijacija za podršku razvoju digitalnog i interaktivnog marketinga IAB Serbia u Beogradu organizuje stručnu konferenciju Digital Day. Ove godine će konferencija biti održana 14. maja u velikoj sali Beogradskog Doma omladine.