Konferencija Digital Day 2018. ove godine se održala 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u. pod sloganom ‘New Signal’, Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu održala se osmi put, a inostrani predavači i... Dalje >
IAB Serbia je objavio adaptiranu i lokalizovanu finalnu verziju novog portfolija standarda oglasnih formata. Standard je razvijen od strane IAB Tech Lab pri IAB US, na osnovu analize industrije, istraživanja korisnika uz detaljno testiranje. U kreiranju standarda... Dalje >
IAB Serbia objavljuje danas lokalizovani i adaptirani dokument Novog Portfolia standarda oglasnih formata. Standard je razvijen od strane IAB Tech Lab pri IAB US, na osnovu analize industrije, istraživanja korisnika uz detaljno testiranje. U kreiranju standarda je... Dalje >
Ovogodišnja konferencija nosi naziv „Connected shopper“, program će se održavati paralelno u 2 sale, te se očekuje da će ovogodišnji Digital Day brojati između 700 i 800 učesnika. Čitav koncept konferencije odnosi se na e-Commerce, a u... Dalje >
Šesta sednica Skupštine IAB Serbia je održana u petak 17.3.2017. godine u prostorijama Adrija Medije. Članovi IAB Serbia su se zahvalili dosadašnjem predsedniku Skupštine Urošu Ignjačeviću na ogromnom doprinosu osnivanju i radu udruženja tokom proteklih šest godina... Dalje >
Kompanija Ipsos, treća po veličini istraživačka agencija u svetu, koja posluje u 88 zemalja širom sveta i zapošljava preko 16,600 ljudi, u Adria regionu je zajedno sa agencijom DotMetrics pokrenula Audience Measurment model praćenja internet prometa, pod nazivom DotMetrics. Ovaj projekat je pokrenut sa ciljem da se pored drugih Audience Measurment merenja koje Ipsos sprovodi, tržištima Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije ponudi model merenja internet tržišta. DotMetrics je već zvanično prihvaćen model merenja u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, dok je u Srbiji u toku implementacija modela.
Zbog uočenih nepravilnosti i nepotpunih pravila koja regulišu merenje i tehničku postavku, Komitet za Audience Measurement pri IAB Serbia je kompaniji Gemius prosledio listu zahteva koja za cilj ima uvođenje jasnih i jedinstvenih pravila i ograničenja, koja se pre... Dalje >
Povodom distribuiranja Saopštenja internet portala Telegraf.rs o povlačenju iz Gemius sistema merenja posete sajtovima, Komitet za Audience Measurement u sastavu IAB Serbia izdaje sledeće SAOPŠTENJE Ovom prilikom se upućuje apel Asocijaciji medija i ostalim medijima da... Dalje >
Cilj ove studije je da demonstrira doprinos industrije oglašavanja evropskoj i nacionalnim ekonomijama, kao i da predstavi konkretne benefite za građane Evrope. Studija pokazuje da je: Oglašavanje utiče na rast BDP-a: za 1 Euro uložen u oglašavanje, generiše se... Dalje >